16° Maratón Nacional de Lectura
2018-10-05l

Alumnas/os y docentes del colegio participaron de la 16° Maratón de Lectura realizada en nuestras instalaciones.

Este año el lema que nos acompaña es "Un mapa, una brújula, una bitácora: un año de viajes a través de las lecturas"

La consigna es que el día de la Maratón nos dediquemos a leer junto con los chicos y disfrutemos de una jornada de lectura y actividades recreativas. Podés inscribirte desde tu institución (escuela, biblioteca, centro comunitario, hospital) y organizar actividades de lectura con los chicos e invitar a la comunidad a ser parte de esta jornada.

Con esta celebración, que ocurre en distintos puntos del país, queremos comunicar a los chicos y a la sociedad en general que leer es una actividad placentera fundamental para la educación y el desarrollo de los niños.

#maratondelecturaepet3 #maratondelectura2018

Fuente: Fundación Leer (https://maraton.leer.org/)

With so many great options, explore a whole new erogenous zone with our multitude of different anal toys If you still can't decide, try out the dildo section - every adult toy collection needs at least one.

Adulttoymegastore is your go-to shop for your anal sex toys essentials.

Online shopping for Health & Household from a great selection of Plugs, Beads, Training Sets, anal sex toys & more at everyday low prices.

Online shopping for Health & Household from a great selection of vibrators, Anal Sex Toys, Penis Rings, Dildos & more at everyday low prices.

Step it up with something more direct and hands-on with our range of clitoral anal sex. Keep it exciting with our selection of top selling lingerie, perfect for any occasion. Ready to step up the intensity? Head over to our bondage section where a whole new world of sex gear awaits. Enhance your experience with our range of lubricants, designed to be more than just slippery.

Sex Toys for Gay Men Gay Sex Toys For New Beginners & Experts Alike! Shop Sex Toys, Bondage & Lingerie Nokta Sex Shop proves that by giving you a variety of male sex toys that are meant to enhance, stimulate and prolong the male sex toys male sexual experience in all the best ways!